Snart en lång och varm dusch

Har nyss käkat middag. Idag beställde vi pizza (vilket var en evighet sen) men både jag och mamma köper alltid sallad från det stället, den är så god och speciellt dressingen. Det är ju som den som gör hela salladen hehe. Men idag så glömde dom tydligen att lägga ner dressingen i påsen vilket vi märkte när vi redan hade kommit hem. Aja, det fick bli en annan sallads dressing som vi hade hemma.

Ska snart hoppa in i duschen och ta en lång dusch tror jag, känner mig ganska sliten. Tror även att jag har börjat att bli sjuk, vill verkligen inte bli sjuk nu när det bara är en vecka kvar till lovet.
Ser verkligen framemot det, ska bli så otroligt skönt att få vara ledig efter 4 veckors hårt slit på praktiken. Ska ju även åka och hälsa på min älskade pappa och leka med min söta lillebror! ♥ i Umeå

Dagens blogg vinnare kommer upp lite senare ikväll men ni kan fortfarande anmäla i inlägget några inlägg ner i bloggen! Hoppas ni haft en super bra dag!


Min middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback