Ny duschad

Kom precis ut ur duschen, tänkte igentligen duscha klockan 7 när 'Vad blir det för mat' slutade men fick så himla ont i magen så jag var tvungen att gå och lägga mig i sängen. Slog på lite musik på Spotify och då somnade jag såklart några minuter tills Spotify reklamen började.
När jag vaknade så var magonten borta, tack och lov!

Ska nu ta och kolla på solsidan och sedan sova, är ganska trött! Men innan jag somnar så ska dagens blogg vinnare komma upp. Det lovar jag!
Hoppas ni har en bra kväll.



Kommentarer
friida säger:

Dagens-blogg vinnare är dragen , gå in och se om det blev du ! :D

2011-02-06 | 19:58:42
Bloggadress: http://friidarudhagers.blogg.se/
I AM BAAM - Göteborg Edition säger:

Vilken tur att magontet försvann! Det är så jobbigt att ha ont i magen, jag får nästan panik när jag har det.

2011-02-06 | 21:56:26
Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback