Familjen annorlunda

Har precis hängt i dom nya kläderna i garderoben som jag shoppade förra veckan. Nu ska jag inte shoppa nå mer på ett tag, behöver verkligen spara pengarna! Ska försöka hålla mig tills det är dags för sommarshoppingen, svårt för mig som verkligen älskar shopping. Fast GinaTricot är ett undantag för där har jag presentkort hehe
Lite konstigt när man tänker på det egentligen, 'hur mycket jag än älskar kläder så är det bara kläder' att man kan gilla nåt så mycket som kläder. Men det är ju klar, vi använder det ju varje dag.

Ska nu ta och kolla på Familjen annorlunda. Hörs efter det med dagens blogg vinnare och en ny 'dagens blogg' tävling som vanligt.



Kommentarer
nicole säger:

film från lingvallen är uppe på bloggen.

kolla/kommentera så är du grym :D

2011-02-07 | 21:14:12
Bloggadress: http://npf.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback