Dagens outfit

Trött som bara den! Kommer bli en tidig kväll känner jag, skönt att det är fredag imorgon så man äntligen är ledig 2 dagar från jobbet!
Brukar sova varje morgon på både bussen till Luleå och på bussen hem men idag sov jag inte på morgonen och på hemvägen somnade jag bara i ca 5 min innan jag skulle gå av.

Såhär såg min dag ut idag: Disken på morgonen ca 1 timma, putsa 1000 bestick, duka, servera, byta menyer i mapparna, plocka av från borden, torka borden, duka igen sen lite små pyssel och sen var klockan 4 och jag fick äntligen gå hem.

Kom hem klockan halv 6, hann med den tidigare bussen så jag slapp ta den som går en halv timme senare för då kommer jag hem halv 7.
Har nyss käkat lite, var inte så jätte hungrig men tanke på att vi käkar lunch mellan 2-3 på dagarna men min magen kommer gå i konkurs om den inte får 3 mål om dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback