Dagens mini shopping

Sorry för dålig uppdatering idag, fick lite brottom imorse så han bara tidsinställa ett inlägg.

Äntligen fredag! Fick sluta praktiken klockan 3 idag och det var även sista dagens på praktiken idag, hallelujah! Efter det gick jag och Fiffi på stan en sväng. Köpte mamma lite födelsedags presenter och även några berlocker till mig själv (visar bild nedan) Kom hem klockan halv 7.

Så nu har vi äntligen lov i en vecka och detta lovet ska bli toppen!
Började med att fira mammsen idag som fyllde år. Blev inte att jag bakade en tårta idag, hon sa att vi kunde göra den imorgon istället eftersom jag kom hem så sent idag. Dom har gjort chocklad doppade jordgubbar istället, super gott! Smakade som sommar ♥

Imorgon blir det tjejkväll med ett gäng snygga brudar och på onsdag åker jag ner till pappa, underbart på det!





Kommentarer
Caroline säger:

Fina berlocker. Själv letar jag efter billiga Thomas Sabo-berlocker, men det är svårt att hitta.

2011-02-27 | 13:31:14
Bloggadress: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback