Äntligen fredag!

Hej! Haft en bra dag? Så skönt att det äntligen är helg!
Idag har jag fått göra det gamla vanliga = började med att diska en timma på morgonen, putsa bestick, duka, servera, duka av, torka bord, duka igen, lunch, duka sen sluta jag.
Fick sluta en timma tidigare för Monica är så snäll vilket jag inte tycker att min handledare är, gillar inte han speciellt mycket.

Nåt som är ganska roligt är att kändisarna som ska vara med i melodifestivalen bor på just det hotellet som jag är på, eftersom att det sänds från Luleå imorgon! Så har sett några bli fotograferade utanför, ätit där jag serverar och även hört när Dilba har övat på hennes låt i en lokal på hotellet

Blev lite shopping idag med men nu ska jag försöka att inte handla nå mer innan det är dags för sommar shoppingen!
Lägger upp bilder på det snart, undertiden kan ni få se en tråkig bild på min lunch idag som vi fick på praktiken.

Ska nu åka ut med en killkompis en sväng, han är hemma i boden i helgen annars bor och jobbar han i Gällivare.
Hörs snart igen!

Wallenbergare med potatismos, sås och lingon


Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! säger:

Vad kul med sommarshopping!! :D shoppa åt mig också vet jag, hihi

2011-02-04 | 19:07:23
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback