Ha en bra kväll!

Skolan idag kändes lite onödig. Började klockan 9 med att vi skulle kolla massa olika recept på internet som vi ska göra menyer av, vi hann ¨jobba¨ en halv timme innan alla bärbara datorer dog av lågt batteri. Fick rast till 12 och då skulle vi fylla i ett papper med några få frågor sen slutade vi, tror till och med att det bara var 4 frågor.

Jesper hade uppkörning idag och han klarade det (!!) så nu har han körkort!! Grattis! ♥
Vi slutade skolan samtidigt idag så vi tog bussen till honom sen tog vi bilen och körde hem till mig och kollade på en film, dock somnade jag i soffan med huvudet på hans bröst ett tag haha. Klockan 8 kommer dom och hämtar mig så ska jag följa till Jespers träning och sen till han och sova där ikväll. Har sovmorgon och börjar 10 imorgon men han 9 så han ska nog skjutsa hem mig på morgonen innan han åker till skolan så tar jag bussen senare.

Ska nu ta och packa ner det jag behöver till imorgon!
Ha en bra kväll ♥

Bjuder på en bild på Jesper från handbollsfinalen i söndags!


Kommentarer
Sannalitens.se säger:

Svar: Härligt! Nu har jag lagt till dig på bloglovin! :) Har du lagt till mig? :) Vad har du för planer idag då? Ska du göra något roligt? :) Kramar!

2011-08-24 | 11:53:31
Bloggadress: http://Sannalitens.se
Helena säger:

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej.

2011-08-24 | 12:07:02
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback