Blev överaskad av min pojkvän som kom för ungefär en timma sedan, han hade slutat tidigare för jobbet och kom förbi ett tag. Han for nyss hem för att göra sig klar för träning och kommer hit senare ikväll efter träningen och gör mig sällskap i natt ♥.

Min älskade och saknade mamma och hennes sambo kommer även hem sent ikväll/natt efter att ha varit på bilsemester i södra sverige. Har inte träffat dom på snart 2 veckor så ska nu städa upp lite här hemma och vattna blommorna så dom inte ser så vissna ut när hon kommer hehe nej, men dom har klarat sig bra!

Längtar tills mamma kommer hem, inte bara för att se vad jag fått i present utan det är också vid sånna här tillfällen man märker hur mycket man verkligen behöver sin mamma. Men jag har nästan knappt varit hemma nånting den senaste tiden, har mer eller mindre bott hos Jesper.

Ska nu ta och börja lite smått med städningen och jag börjar i mitt rum och tar hand om alla kläder som ligger överallt.
puss ♥

Jag och mamma på nyår 2010 ♥


Kommentarer
Diman Dilir säger:

fin bild!(:

2011-08-02 | 19:22:42
Bloggadress: http://diimans.blogspot.com
mamma säger:

Och jag har saknat dig i massor, älskar dig mitt finaste <3

2011-08-03 | 00:09:52
Bloggadress: http://mallansundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback