VARNING för känsliga läsare!

Kom precis ut ur duschen. Märks att jag är trött när jag tappar rakhyveln och skär upp en liten del av foten haha.
Duschade ikväll för jag vet att jag inte kommer orka tidigt imorgon innan jag åker till Luleå. Ska dit och shoppa lite saker, bland annat nya leggings, shorts och skor.

Ni kan fortfarande anmäla er till dagens blogg HÄR!
Puss ♥

VARNING! För känsliga läsare innan ni kolla på bilden nedan VARNING!

Min fot just nu!

P.S Fler bilder från London resan kommer att komma upp lite då och då och även shopping. Ni har ju bara fått se Del1 och det finns mycket mer att visa!

Imorgon kommer Dag2 av resan komma upp och kanske även Del2 av shoppingen om ni är snälla

För er som missade dom första delarna - Kolla på kategorin LONDON 2011 så finns dom där!

Kommentarer
tereze ;) säger:

sv: jag har lagt till dej nu.

nu är det din tur att lägga till mej :)

KRAM!

2011-04-02 | 09:03:13
Bloggadress: http://ttirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback