Sov sött

Go'kväll!
Kom hem för ungefär en timme sedan och kom precis ut ur en varm och härlig dusch. Är helt slut i fötter och ben och ligger nu i sängen med lite musik som strömmar ut ur högtalarna. Gick ganska bra idag och vi var klara i hyfsad tid, dock var det inte så kul att man fick veta att vi har prov imorgon direkt på morgonen.
Som jag skrev tidigare hade vi bara 2 lektioner och skulle sluta kring 11 imorgon men dom ändrade sig så nu börjar vi 10 och slutar ca 1.
Orkar inte börja plugga nu så tar det imorgon bitti istället!

Idag innan vi började så gick jag och köpte skorna jag la undan igår och lite smink som tagit slut, visar bild imorgon. Är inte helt säker när det gäller skorna. Visst dom är jätte snygga men kanske inte på mig, och känns lite onödigt att köpa dom om jag inte kommer använda dom så mycket och behöver pengar! Är nästan pank och månaden har bara börjat, många som fyller år nu också.. Är iallafall 3 dagar öppet köp så jag kan tänka lite till!

Nu ska jag slå på en film och sussa och drömma söt, vet precis vad jag vill drömma om men det brukar ju nästan alltid bli nåt helt annat. Aja, vi håller tummarna!
Sov sött kära läsare ♥

P.S Fler delar av London resan + sista delen av shopping kommer att komma upp imorgon och i helgen!


Kommentarer
Robert Cayden säger:

Vinnaren av dagens blogg är korad! Kika in på min blogg för att se om det var du! :) Om du inte vann är det bara att anmäla sig igen, lika stor vinstchans för alla eftersom att jag lottar vinnare.



Kramar!

2011-04-07 | 23:21:14
Bloggadress: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback