Ska man skratta eller gråta?

Haha, var nyss inne på HM´s internet sida och kollade på lite kläder m.m. Stoppade allt jag villa ha i ¨varukorgen/kassan¨ för att sen se vad allt skulle bli tillsammans om jag beställde, och det blev dryg 4000 kr. Är lite saker jag behöver men även sommarkläder. Såg även att dom reade en klänning jag har blivit förälskad i till mindre än halva priset, mamma kan vi beställa?

Påtal om sommaren så längtar jag lite tills man får veta sommarjobben, sökte 3 olika och alla var andra perioden. När man jobbar första förlorar man så mycket pengar p.g.a midsommarafton. Så känns bäst med andra då det inte är så många festivaler dom 3 veckorna jag hoppas att jag kommer få jobba! Men i år går ju 95 i första hand och vi i andra.. Håll tummarna!
Hoppas ni haft en bra dag och fortsatt bra kväll ♥

Glöm inte att vara med i dagens blogg HÄR!

Sommaren, du är välkommen!


Kommentarer
JOSEFIN GARD - DAGENS BLOGG PÅGÅR säger:

nee inget kollar runt :)

¨

Bli medlem här : http://www.supergratis.se/?r=82389

du hjälper mig mycket och man ska samla poäng och när man har samlat ex 69000 poäng så kan man få hem en iphone 4 gratis och mera fina grejer kameror tv eller andra mobiler så bli medlem nu vet jag :D



2011-04-18 | 19:59:20
Bloggadress: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback