Natti natti

Har precis lagt mig i sängen och innan det gjorde jag lite magövningar och även lite ben så lär ha ännu mer träningsverk imorgon, gillar't!
Kändes att det behövdes eftersom det inte blev nån promenad.. Hade bestämt mig för att gå ut en sväng och innan jag börja byta om kollade jag ut och såg att det snöade stora snöflingor med blandat regn(?) och det var inte så lite heller så ändrade mig ganska snabbt!

Imorgon är det tisdag = värsta dagen som jag tjatar om varje vecka haha. Men imorgon är det faktiskt extra jobbigt, har matte prov och en engelska redovisning som ska göra men det ska nog gå bra!
Ska nu ta och lotta fram 'dagens blogg' vinnare och sedan se film och sussa.
Hoppas ni haft en bra dag!
Natti natti ♥


Kommentarer
Sophie - bloggare i värmland! säger:

Hejsan allt bra? :)

2011-04-05 | 02:14:41
Bloggadress: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback