Hemma

Är nu hemma och lite smått stressad, håller på att packa men kände att jag var tvungen att skriva lite till er!
Var ingen som gissade rätt på vad jag jobbade som idag, haha det kan jag förstå eftersom det inte var så lätt. Men jag jobbade iallafall på Coop utklädd till en kyckling och bjöd på godis. Haha, tur att ingen såg att det var jag under masken. Många blev glada, ville knäppa kort, kramades och frågade om det inte var varmt i den där dräkten och det kan jag säga att det var det, trodde jag skulle svimma några gånger.
Nu ska jag packa det sista och sen åka till Kiruna!
Ha en bra påsk så hörs vi senare! ♥

Det var en som gissade nästan rätt så hon får en länk, grattis! http://fireflybaby.blogg.se/

Glöm inte bort att anmäla er till dagens blogg HÄR! Eftersom jag åker bort under påsk så kommer vinnaren att dras på söndag när jag kommer hem.

Bjuder på en bild!


Kommentarer
Yohanna säger:

Haha charmigt! ;)

2011-04-21 | 15:38:44
Bloggadress: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback