Godmorgon


Godmorgon, har ni sovit gott?
Själv har jag fortfarande ont i halsen och det känns som att bara blir värre.. Jag vill ju vara frisk! Har även träningsverk i hela kroppen men mest i benen så jag kan nästan inte ens gå, och när jag ska gå kan jag inte gå normalt haha. Gör jätte ont när jag ska sätt mig ner och ställa mig upp för då måste man ju spänna benen. Men har bara mig själv att skylla som skulle göra dom där övningarna.

Söndag igen.. Veckorna och speciellt helgerna går så fort! Men det positiva med det är att det snart är sommarlov men först påsklov om 2 veckor?

Idag får jag se vad som händer. Skulle behöva städa lite i rummet och packa upp lite shopping och även rensa garderoben så att dom nya sakerna får plats. Men först lite frukost.
Hörs lite senare!


Kommentarer
bex säger:

får ju hoppas man vinner :D

2011-04-03 | 13:03:40
Bloggadress: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback