Dagens Outfit

Hej bloggen!
Skulle igentligen sluta nu men slutade för en timme sen.
Kom till skolan imorse halv 10 (hade sovmorgon) och fick då veta att jag inte börjar förens halv 1. (Vrf har vi inte blivit informerade om de innan!?!)
Aja iallafall så hade vi matte då i 80 min sen samhällskunskap men läraren var bortrest så ni vet ju hur det brukar bli då när klasses sitter själva i ett klassrum utan lärare hehe.
Så hade då hål timme istället i ca 2 timmar och sen bild i 30 min.
Så idag har jag bara haft matte och bild.

Nu ska jag gå och skala lite räkor som vi ska ha till maten
Puss ♥

Dagens outfit

Kommentarer
Liz säger:

Åh gillar verkligen den stilen! Jag tänkte själv kombinera svart med leopardmönstrat men lyckades inte alls bra. Ditt blev dock assnyggt!:)

2010-09-14 | 18:51:33
Bloggadress: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback