Hemma

Slutade skolan halv 2 och efter det for jag på stan och gjorde lite ärenden.
Kom hem från en timme sen och har sen dess hållit på med byrån som jag köpte på IKEA igår. Jag och brorsan började med den igår kväll vid 6 tiden och vart klara 9 så det tog en stund. Vi tog även lite pauser hehe.

Så det jag har gjort nu är att jag har tagit bort dom andra 2 bänkarna/byråer som stod där tidigare och flyttat över kläderna som låg där. Nu är det bara kvar att lyfta dit den och sen lägga på tv och lite andra saker. Men det behöver jag hjälp med, den är ju tung som ett as (fick inte ens ut delarna ut kartongen).
Visar bild när det är klart.


Så här såg det ut i mitt rum igår kväll!


Kommentarer
michelle säger:

VAR gÄRNA MED I VECKANS BLOGG HOS MIG!:D



kram <3

2010-10-11 | 18:01:45
Bloggadress: http://michellerunquist.blogg.se/
Merima säger:

fin blogg:)

Allt bra med dig idag då?:D

2010-10-11 | 22:19:22
Bloggadress: http://gunbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback