Godmorgon

Godmorgon, sovit gott?
Jag har ju haft sovmorgon dom senaste onsdagarna men nu har vi haft så i 4 veckor så nu har vi bytt.
Så den gruppen som började halv 9 har sovmorgon nu i 4 veckor och jag börjar tidigt.

Så här är det bara på onsdagar eftersom, det är då klassen är uppdelad i på grupper för att vi lagar mat då.
När det andra gruppen laggar mat har vi i första gruppen rast i ca 3 timmar..

När jag vaknade för ett litet tag sen trodde jag först att det var måndag, sen nån sekund senare trodde jag att det var fredag sen slog det mig f*n det är bara onsdag..


Så här ser dagen ut!

08.30 - 10.30    
kök
10.30 - 13.20   
Lunch + rast
13.20 - 14.20   
Livsmedelkunskap
14.30 - 15.30   
Livsmedelhygien
15.35 - 16.35    Samhällskunskap

Har ju ingen samhälls idag så slutar lite tidigare!



Kommentarer
Emma och Bea säger:

Hejhej ville bara säga att vi har en tävling på våran blogg där du kan vinna färglinser :D !



Var gärna med

Lycka till! / Emma och Bea

2010-10-06 | 13:13:28
Bloggadress: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback