Ha en mysig fredag!

Hej på er!
Slutade skolan klockan 2, hade matte sista lektionen. Har haft lite små ont i vänster öga från och till sen jag satte in linserna i morse, gjorde lite ont vissa gånger när jag blinkade. Tänkte att det inte var nåt eftrsom att jag har haft ont under ögonfransarna (råkade nämligen klösa mig där) och har haft linser hela dagen fram till halv 2. Satt på matten och kände att det gjorde så pass ont så jag gick och tog ut dom, tur att jag tog med min linsgrejerna idag.
När jag hade tagit ut dom så såg jag att på den vänstra linsen att den var helt trasig, inte i små bitar men att det var som hål, en rand mitt i linsen som gjorde att det gjorde ont.
Såg inte så bra eftersom jag inte hade på mig glasögonen.

Har nu ätit go´middag och ikväll ska jag bara mysa framför tv:n med lite godis. Har ju faktiskt tränat idag så det kan jag få belöna mig med.
Ha en mysig fredag!



Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

oj hoppas inget hände dina ögon !

jag har glasögon på mig xD

KrAmSiSaR sötnos <3 <3 <3

2010-11-26 | 20:33:23
Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Ingela säger:

ja vi var ganska duktiga idag, skulle ha simmat längre om det inte varit för "paret som alltid ska ta sån dj.... plats" i morgon ska vi ta en hel dag i Luleå. Se till att inte äta för mycket "karra" så du orkar följa med i morgon /mamma

2010-11-26 | 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback