Svenska Hollywoodfruar

Ska snart sätta mig och kolla på Svenska Hollywoodfruar, Maria Montazami är ju bara för skönt. Hon säger ju alltid nån kul mening som igentligen kanske inte ska vara rolig men det blir det när hon ska prata, så skön människa!

Har sovmorgon imorn och börjar klockan 10 så får sova lite längre om jag nu får sova hela natten. Inatt vaknade jag nämligen vid 4 tiden av att jag höll på att spy. Tänkte att om jag ställer mig upp är det kört så låg helt still i sängen på mage (som jag låg när jag vaknade) och hoppades att det skulle gå över och att jag skulle somna. Efter ett tag gick magvärken över lite och jag kunde tillslut vända mig på rygg och somnade efter ett litet tag.
Hoppas jag slipper vakna i natt!


Om en timma kommer vinnaren av 'Dagens blogg' upp. Ni kan fortfarande vara med!



Kommentarer
Linnea säger:

sv:Ja:) Det har varit bra.

2010-11-15 | 21:05:43
Bloggadress: http://lillislinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback