Sudda bort din sura min! :)

Har nu kollat på Svenska hollywood fruar och blivit på lite bättre humör. Kände att jag har haft lite PMS varning idag, lättirriterad, sur på allt och alla m.m men nu är jag lite gladare!
Får väll hoppas att det håller i sig imorgon också när det är tisdag = en av veckans jobbigaste dagar. Går till halv 5 men har bara 4 lektionen men dom är långa.
Sista lektionen när vi har bild ska vi vara i stan och kolla på en konstutställning så kanske tar en sväng på stan efter det innan jag tar bussen hem.

Har tidsinställt inlägg som vanligt när jag går så sent som kommer att komma upp under dagen. Känns som att det var ett tag sen jag körde 'Dagens blogg' så vi tar en imorn!  Var gärna med och lycka till

Kanske även blir en sväng förbi banken imorn för att stoppa in lite pengar på kortet som man har hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback