Natti natti

Har nyss kolla på Svenska Hollywood fruar, innan det läste jag ut en bok som jag tror att vi ska ha prov på imorn i engelska. Ska iallafall ha det det hära vecka så skönt att ha gjort bort det fast att det kanske var sista dagen men då kommer man ju förhoppningsvis ihåg den bättre  Vi får även ha med den på provet så den kommer nog gå bra!

Ska nu ta och kolla lite film innan jag somnar. Har sovmorgon imorn så jag åker bil med mamma. Om jag inte är så stressad så ska jag försöka hinna blogga ett inlägg på morgonen.
Sov gott ♥

Fortsätta gärna att rösta på mig till tävlingen i 'Höstens blogg' här
http://truejenny.blogg.se/2010/november/hostens-blogg-finalisterna.html#comment
Jag är nummer 5.
Det gör inget om ni redan har röstat, man får rösta en gång per dag!
Blir jätte glad och ni som röstar blir länkade som tack ♥ Fler röster = fler länkar!




Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

sv: superkul att du är med i dagens blogg :D

2010-11-09 | 02:05:48
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback