Hemma

Kom hem från badet för ett litet tag sen och har precis kommit ut ur duschen. Duchade inte på badet, hade inte tagit med mig dusch grejer utan gjorde det nu istället. Trodde alla skulle vara hemma när jag kom men det var tomt i lägenheten. Tror dom är och handlar till middagen, ska bli bjuden på 3-rätters som min fördelsedags middag. Vill hellre äta det idag än på söndag då jag fyller år.

Såg även att jag fått en till present i posten idag, fick en igår också men dom ska jag inte öppna förens på söndag.
Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs lite senare!



Detta gjorde vi i bilden idag, bara slänga massa färg på en duk och sen försöka se vad det kan se ut som och även fylla i det så man ser bättre.
Nån som ser vad det ska se ut som på min bild? Rätt svar får en länk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback