Harry Potter

Har ju glömt att berätta för er att igår kväll bokade jag och Lina bio biljetter till Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Vi tänkte först gå på fredag för att fira min födelsedag lite i förskött men det var för full bokat så det blev lördag istället. Har som blivit en tradition att vi går på bio dagen innan jag fyller år. Gjorde det förra året också dagen innan, då såg vi Twilight New Moon och i år blir det också dagen innan!
Längar som f*n tills lördag och även tills imorn, helg! Längtar väll till söndag också då jag fyller år men det är ju en söndag och ni vet ju alla vad jag tycker om söndagar..
Men med bra folk och kanske lite presenter kommer den dagens nog bli bra ändå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback