Godmorgon

Vaknade för en halv timme sen och är redan klar, näsan. Ska bara stoppa upp håret i en toffs. Har kök hela morgonen därför behöver man inte fixa sig så mycket.
Börjar 11 och bussen går om lite mer är en timme så ska snart äta frukost. Eftersom jag börjar så sent idag så har vi ingen lunch, därför ska jag äta en lite senare frukost så jag inte blir hungrig under dagen.
Slutar halv 5 idag så blir nog ingen träning efter skolan. Men har tidinställt lite inlägg under dagen, blandannat Dagens Blogg tävling.

Senare idag när jag kommit hem från skolan får ni äntligen se vad jag fick i present när jag fyllde år!


Så här kommer jag se ut störe delen av morgonen på skolan.

Kommentarer
josefine säger:

sv; tack :)

2010-11-24 | 09:41:15
Bloggadress: http://osin.blogg.se/
Linnea säger:

läser du också hotell och restaurang programmet? :)

2010-11-24 | 11:11:30
Bloggadress: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback