Dagens oufit + facelook

Hej! Dålig bloggning idag..
Slutade skolan halv 3 efter att ha haft kök hela dagen och efter det prov. Provet gick bra, skrev på nästan allt, var 2 franska ord som jag glömt bort vad det är. Nu tror ni säkert att jag hade franska prov men det hade jag inte. Jag hade kallköks prov och i det finns det ganska många ord och rätter som är på t.ex franska.

Efter jag gjort provet gick jag in till stan och åkte hem med mamma som slutade 3. Sprang upp i längenheten och hämtade badkläder och sen iväg till badet för att träna. När vi var klara så handlade vi också, sen hem för att göra käk.

Ska snart göra en bulldeg och sen baka bullar. Fyller ju år på söndag så ska baka lite så att jag har nått att bjuda på





Kommentarer
Hannah säger:

freedag imorgon, va ska du göra? :)

2010-11-18 | 18:56:54
Bloggadress: http://myysiigast.blogg.se/
Anonym säger:

Värsta kock utstyrseln :)



Snyggt!!!!

2010-11-18 | 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback