Kom inte på nån rubrik.

Har för ett litet tag sen varit ute på en joggintur, har precis duschat och nu har jag typ lock (vatten) i ena örat hehe inte kul!
Imorn börjar vi ju skolan klockan 12.30 och då ska vi bara lämna in pengarna.
Som ja skrev i inlägget under, Imorn har vi ¨operation sandtag¨ då man ska tjäna mins 100 kr som sen går till nåt bra! typ rädda barnen el nåt sånt, kommer inte ihåg vad det var till i år men nåt bra var det iallfall :).
Sen är vi lediga till måndag så jag vet inte vad jag ska hitta på men kommer nog på nåt.
Imorn blir det nog att vara med Lina iaf :).
Är ni också lediga?
Hoppas ni haft en bra dag ♥.



mamma om Grillhelg!:

ni verkar ju kunna det där med grillning, på onsdag skulle jag och Kalle vilja ha lite grillat till middag fixar ni det?

Svar: vi är proffs hehe det är klar vi fixar det

Pappa om Grillhelg!:

Såg ut som en trevlig grillkväll, fin bild på solnedgången. Jag längtar till sommaren nu.
Ps. var det alkoholfria drinkar;-)

Svar: Jag längar till sommaren! det var alkoholfritt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback