Pigg

Hej på er! :)
Hoppas att ni har haft en bra kväll + en bra dag såklart ;).

Blev inte grillat till middag.
Började regna och åska men maten blev god ändå :).

Vet inte riktigt vad som händer imorn, det får vi se då.
Såg klart en Wallander film nyss med mamma och kalle.
Den var 4 timmar lång, den är lite äldre än dom som kommer nu.
Det är inte samma skådespelare i filmerna.
Men måste säga att dom nyare Wallander är bäst! det är ju bara så :).

Som rubriken så är jag ganska pigg.
Har stoppat in en film i datorn nu, så ska kolla lite på den och hoppas att jag blir lite trött.
Sov gott ♥


Kommentarer
julia säger:

sv: okej jag ska ut och lägga mig i solen nu ;)

Sak du hitta på idag?

kram//Julia

2010-06-27 | 13:00:56
Bloggadress: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback