Packar!

Har precis packat färdigt, eller inte riktigt färdig men allt för idag iallafall :).
Packar det sista imorn innan jag åker.
Ska nämligen till rågraven med klassen! :).
Åker imorn på morron och kommer hem på tisdag nån gång.
Så jag kommer inte kunna blogga nåt förens jag kommer hem, men på tisdag kväll ska jag se till att ni ska få nåt att läsa.
Kommer säker komma upp lite bilder också :).

Idag har jag varit på stan en stund, hittade äntligen ett par gladiatorsandaler! som jag har letat.
Ladde undan (stavning?) dom tills på tisdag så ska hämta ut dom när jag kommer hem!

Gjorde nya naglar idag också, bild nedan.
Var ju ett tag sen, har nästan glömt bort hur skakig mina händer är hehe, blev inte riktigt så rakt som ja hoppats :).
Dom är inte helt klara men ni kan få ett litet smakprov (tittprov ?) :).
Nu ska jag kolla lite film sen sova, har ju en liten sovmorgon imorn iallfall :).


Naglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback