21.17

Hej på er! :)
Är fortfarande jätte mätt efter middagen som vi åt för ca 2 timmar sen.
For och handlade massa mat och annat grejs till imorn och sen for vi och handlade kina mat till dagens middag :).
Blev propp mätt, men det har börjat släppa lite nu.

Tänkte knäppa kort på dagens outfit innan jag började skriva men så kom jag på att min mobil är ju på lagning...
Men jag hade på mig shorts och ett leopard linne.

Imorn ska kameran fram så då kanske ni kommer att få se lite bilder från dagen/kvällen.
Eller inte kanske, det kommer ni få göra! :)
Så det kan ni se framemot.

Även fast jag fortfarande är lite mätt så kan jag inte låta bli att äta av mitt naturgodis.
Wasabinötterna är ju så goda! :)

Nu ska jag gå in till tvrummet och kolla på film med mamma.
Det blir Shutter island med Leonardo Dicaprio :)
Nån som sett den? Vad tyckte ni om den?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback