TRÖTT?

Hej på er läsare! :)
Hur har eran dag varit?
Min har inte varit så rolig.
Började jobba klockan 11 till 15.30, var inte så roligt väder idag så var nästa inga som spelade.
Var mulet och senare började de regna.
Så vi satt bara på varsin stol och väntade på att dom andra två skulle komma och byta av oss (dom ska skulle jobba kväll).
Men som tur var så slutade det regna precis när jag skulle cykla hem och senare vart det blå himmel och sol.

När jag kom hem gjorde jag lite middag och sen har jag suttit här.
Imorn jobbar jag kväll så blir bättre uppdatering på dan då :) bra va?.

Hoppas det är sol imorn, då ska jag lägga mig ute och sola så fort jag vaknat!
Sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback