Torsag

Godmorgon på er! :)
Vaknade vid 11 och har inte gjort så mycket sen dess.
Tagit på mig kläder och fixat mig.
Vid klockan 3 ska jag börjar cykla till jobbet, får bara inte glömma min middag hehe.
Annars kommer jag typ svälta slutar ju jobbar klockan 10 :).

Vädret idag är ganska bra så det kommer nog vara lite folk som vill spela minigolf idag.
Specielt ikväll säkert när alla turister har badat klart på utebadet :).
Utebadet ligger nämligen bara några meter ifrån.

Är ju bara min andra dag på jobbet idag, var ju ledig igår och i tisdags.
Men istället så jobbar jag hela helgen..
Aja, men nästa helg är ja ledig! :)
Kram på er ♥

Nu ska ja göra klart mina naglar.
Såhär ser dom ut nu men dom ska få ite pärlor och stenar på sig tror jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback