Sov gott

Sitter forfarande och kolla film medans jag kolla på lite klädaffärer på nätet.
Finns så mycket jag vill beställa, känns som att jag behöver massa men det gör jag igentligen inte.
Har hela garderoben full med kläder men ändå känns det som att man inte har nåt att ha på sig och man vill ju alltid ha nåt nytt :).
Kollar på nätet och sparar bilderna på kläder jag vill ha och så får jag se om jag hittar det i stockholm :)
Smart va?
Vill inte beställa nåt nu för då hinner det ju inte komma innan jag åker då kanske jag hitta massa annat där :).

Har ställt mobilen så den ringer ungefär halv 9..
Usch så tidigt men ska möta Lina i stan 12 så åker hemmifrån vid halv.

Sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback