Söndag

Hej !
Igår kväll vart det Boden alive igen.
Vann faktiskt ett gossedjur på klorna, fick simpsons maggie haha.
Sen köpte vi slash och lite senare en munk.
Har ju tyvärr inga bilder från helgen men snart får jag tillbaka min mobil hoppas jag, då kommer det nog bli lite roligare att läsa med bilder.

Vaknade vid halv 1, har precis ätit lite frukost/lunch.
Ikväll blir det bio Eclipse (Twilight).
Läste den boken i vintras och den verkar väldigt bra, längtar till ikväll :).

Imorn börjar jag jobba.
Om det är nån som har missat det så ska jag jobba på minigolf.
Sälja klubbor, glass, dricka, klippa gräs och spola banorna.

Ha en bra dag.
Skriver innan jag åker! ♥

Bjuder på en gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback