Sol och varmt

Skrev ju tidigare att det hade blivit bättre väder nu fast det var ändå inge sol och bad väder.
Tar tillbaka det nu, solen skiner det är blå himmel och det är hur varmt som helst.
Vädret kan ändras ganska fort :) hehe.

Hade ju tänkt fara till alder men Lina var inte så pigg på de och inge kul att ligga där själv.
Kanske är lite sent att fara nu ändå.
Kanske tar och lägger mig ute på gården ett tag.

Ska väll börja packa lite smått snart så att jag slipper bli stressad ikväll.
Behöver ju inte ha med mig så mycket är ju bara en natt :).
Vid klockan halv 4 kommer det att komma upp ett inlägg där jag berättar mer om stockholms resan :).

 
Utanför mitt fönster just nu.




Kommentarer
Claudia säger:

hej hej :)

allt bra?



kram

2010-07-30 | 15:09:38
Bloggadress: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback