Ny bil!

Hann inte skriva imorse.
Vaknade kring 10 och käka frukost sen for vi till luleå och hämtade nya bilen.
Ja ni hörde rätt, vi har köpt en ny bil :) äntligen!
När vi kom hem bytte vi bara om och packade lite sen for vi till alder och solade.
Är så himla varmt idag, men jag doppade mig inte solade bara.
Eftersom att det är en sjö så är det ju inte så rent och jag vill inte få infektion i min navelpercing.
Gjorde den för 7 veckor sen tror jag det är nu.
Så ska vänta lite till sen ska jag bada där med :).

Men imorn blir det nog utebadet och då kommer det badas.
Där är det ju pool och klor renar ju så det kan ju inte vara så farligt :).

Kom hem från alder för ca 2 timmar sen.
Tog en dusch direkt jag kom innan för dörren nästan.
Hade sand på hela kroppen och håret, så sitter nu med handuken på huvudet som en turban (har för mig att det kallas så?)
Hoppas ni har haft en bra dag + fint väder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback