Helt slut

Nu har ett av barnen lagt sig medans den minsta fortfarande är vaken och jag hör hur han skriker och skrattar i vardagsrummet.
Fattar inte hur dom orkar, dom har ju varit i full gång hela dagen :).

Tjejen gjorde frisyrer och sminkade mig och vi målande naglar.
Hon är 5 år och kille 2.

För er som inte läst tidigare inlägg kan jag säga att vi fick främmande idag av en familj som ska sova över här tills imorn.
Första gången jag träffar dom så det var lite kul :).

Nu ska jag slå på en film och lägga mig i sängen.
Puss ♥


Kommentarer
moa säger:

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-28 | 23:12:52
Bloggadress: http://moathemoses.blogg.se/
FRIDA HJÄRTA KEVIN säger:

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D

2010-07-28 | 23:36:23
Bloggadress: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback