FarEast

Kom hem för ett litet tag sen.
Var lite trött imorse när jag vaknade men kom upp ur sängen ändå, brabra.
Såg bara den första Twilight filmen igår sen somnade jag :).
Var nära att börja gråta en par gånger men jag höll det inne, för ja vet att om jag börjar så kan jag inte sluta så lätt hehe :').
Edward är ju så gullig och allt, han bryr sig ju om Bella så mycket så det är inte lät att hålla tårarna inne när han säger vissa saker :').
Men ikväll blir det att se den andra filmen (new moon).

Nu blir det kanske en dusch sen fix, ska ut och äta på restaurang ikväll :).
Vi ska gå på Far east.
Är ganska varmt idag fast det är lite moln på himlen så vet inte vad jag ska ha på mig.
Leggings verkar lite varmt och alla mina svarta nylonstrumpbyxor är sönder, dom har ju varit perfekt men jag får hitta nåt annat.
Hoppas ni haft en bra dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback