LOV!!!!!!!

Godmorgon =)
Ja blev väckt typ halv 9 av att Lina smsade mig och efter det kunde ja inte somna om.
Så ja har varit uppe ett tag nu, har lyssnat på musik och börjat fixa mig lite smått och ätit frukost.
Fick lov igår, f*n vad skönt!
Slutade skolan kring 12-halv 1, efter det for ja och Lina på stan och köpte tårt ingredienser och en present till min mamma.
Hon fyllde år igår så ja brorsan och Lina överaskade hon med tårta och ballonger i hela köket :) hihi.

Om nån timme el 2 så ska vi fara in till stan, mamma bjuder på lunch.
Klockan 3 ska ja klippa mig och efter det får ja se, kanske åker till Lina en sväng :).
Hoppas ni får en bra dag.
Kanske lägger upp en bild senare hur håret blev efter klippningen, bara det inte blev för fult :).


Kommentarer
Jenny säger:

Åh! Vad har hänt? Mer uppdatering! :D

2010-03-10 | 12:21:51
Bloggadress: http://jennystrandgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback