Svenska Hollywood fruar

Sitter och kollar på Svenska Hollywood fruar, blev nyss pause så passar på att blogga lite. Tidigare ikväll har jag och mamma suttit och slagit in massa julklappar som hon köpt i stockholm när hon var där i helgen. Fick se vad hon köpt till brorsan och så men tyvärr inte vad jag ska få såklart.
Även fast man är sjukt nyfiken så vill man ju inte veta för då blir det ju ingen roligt när man väll sitter där på julafton med alla julklappar och vet vad allt är innan man ens har hunnit öppna det.
Hoppas ni haft en bra kväll!
Vinnaren av dagens blogg kommer snart att komma upp. Hade riktigt svårt att bestämma mig idag för en vinnare så det fick bli 2.
Håll tummarna för att du är en av dom!


P.S det går fortfarande att anmäla sig till 'Dagens blogg'


Kommentarer
♥ Mallan Brallan ♥ säger:

svar: min helg har varit toppen :D

2010-12-06 | 21:59:34
Bloggadress: http://mallanbrallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback