Godmorgon - 3 Advent

Godmorgon, har ni sovit gott? Haha jag drömde en jätte konstig dröm inatt, om jag minns rätt så handlade den om mat. Typ att jag och nån annan tjej stod och lagade massa mat typ på en restaurang eller liknande, men minns inte vem tjejer var. Tror att det var nån från min klass.

Har nyss ätit lite frukost och sitter nu i sängen och bara tar det lugnt. Blir en lugn dag idag, ska slå in lite julklppar som jag har liggandes hemma. Nu är det bara en julklapp kvar som skall köpas
Är ju även 3 Advent idag, det går så fort nu. Gillar´t.
Vad gör ni denna söndag?




Kommentarer
Abdulfrida säger:

Great site. Good info

2011-03-04 | 09:02:44
Bloggadress: http://abdulfrida.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback