1005 e inlägget

Såg nyss hur många inlägg jag har gjort i bloggen sen jag startade den, 1005 inlägg hittills!
Tänkte göra ett inlägg om det när det var 1000 men det glömde jag tydligen bort så får skriva om det nu stället

Hoppas att ni som läser tycker om min blogg och att ni fortsättar att läsa.
Vill ni att jag ska skriva om nåt specielt?
Ha frågestund?
Säg till så kommer jag försöka göra det.
Vill inte bara köra igång en frågestund och så får man inte frågor hehe men om det är flera som vill så kan jag göra en 
Annars kan ni fråga vad ni vill så kommer jag svara på era frågor på bloggen.

Vill gärna veta vad ni tycker är intresant att läsa om på min blogg
Puss ♥


Kommentarer
kristina säger:

SV: Tack :)

2010-08-19 | 22:36:57
Bloggadress: http://kriistiinaaa.blogg.se/
cattiseriksson ♥ säger:

- Absolut (: Vilken fin bild :D

är det skönt nu när det snart är helg? har du några planer?

2010-08-20 | 10:03:40
Bloggadress: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback