Godmorgon godmorgon lalalalalaaala...

Hoppas ni sovit gott.
Själv sitter jag just nu i sängen och ögonlocken vill bara faraihop igen, men nej jag tänker inte somna om :).
Måste börja vakna lite tidigare nu innan skolan börjar, idag är det ju bara 2 veckor kvar.

Idag ska jag packa sen inte så mycket mer för sen åker jag till Umeå, kommer hem på fredag morgon.
Men som jag sa tidigare så kommer jag att blogga därifrån också.

Tycker verkligen inte om morgon tågen men det går tydligen inget annat just då.
Tåget brukar gå kring 6 på morgonen och man stiger upp vid 5 för att slänga i sig lite frukost sen hoppa in i bilden till tåget.
Jag brukar alltid försöka sova på tåget när det är så tidigt men burkar bara funka i en halv timme - timme.
Tur iallafall att tåget går dit på kvällen :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback