Godkväll

Har tvättat bort sminket så nu är jag klar för sängen, men ska inte sova riktigt än
Några timmar kvar innan jag kan somna.

Fick brev från gymnasiet idag.
Det hjälpte ju inte direkt när man inte vill tänka på skolan.
Stod iallafall vilket tid vi ska samlas i aulan, att det blir namnupprop och välkommen..

Imorn ska jag på stan med Lina så då får man tänka på annat.

Ska köpa ett slags anteckningsblock (fast man kan nog inte säga att det heter anteckningsblock) som har helt svarta sidor.
I det ska jag klistra in foton, visar när det är klart.
Ska beställa/framkalla lite kort från kameran och mobilen


Gammal bild innan jag färgade håret.



Kommentarer
Merima säger:

samma här:D

händer imorgon då?:)

2010-08-18 | 23:31:09
Bloggadress: http://eenligtmerima.blogg.se/
cattiseriksson ♥ säger:

- Jo ett sånt jobb är ju helt beroende på väder så det är ju lite synd.. men låter kul iallafall att få träffa olika människor hela tiden :D



Jag var ju på en gruppbostad så vi fick bla. laga mat, duscha dom, städ, handla och finnas till hands liksom.. hade mycket nätter så det var skönt :)

2010-08-19 | 10:36:11
Bloggadress: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback