Hemma

Hej :)
Nu är ja hemma, slutade skolan halv 2 och efter de så for ja till Lina
VI gjordet det gamla vanliga, kollade tv och snacka och hade allmänt roligt
Den ända som kan få mig att skratt för ingeting är Lina :D
Ikv ska ja vara med Simon efter han har tränat tror ja
Han slutar skolan typ 5, stackare som måste gå så länge ja skulle aldrig orka
Men så kommer det nog bli för mig med när jag börjar gymnasiet
Går ju i nian nu :)
Har inte fått så mkt läxor än i skolan, det ända vi vet är att vi har ett prov på fredag nästa vecka i SO
Men min SO lärare är utomlands så vi vet inte vad vi ska plugga men det får vi nog veta snart hoppas ja
Det gäller att få bra betyg nu innan julen för det är dom som vi ska söka in på gymnasiet med :s
Men nu ska ja sitta här och läsa lite bloggar
Puss <333 /M


Kommentarer
Olivia säger:

nawe, grattis =)

skola.

2009-09-08 | 18:04:38
Bloggadress: http://oliviamjau.blogg.se/
Olivia säger:

varsågod =)

2009-09-08 | 18:11:40
Bloggadress: http://oliviamjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback