Hemma

Hej =)
Nu är ja hemma från fiket, det var tevligt
Måste bara säga att ja har nog värdens sötaste lillebror :)
Kring 5 ska vi ute och äta så pappa kommer och hämtar oss då
Senare under kvällen får ja se om ja träffar simon, har har inte hört av sig än
Så om du läser det här ring!! <3

Igår sa Lina att ja har glömt att lägga in min resume från sommarlovet och hon har ju rätt, ja har glömt att göra de
Ber så mkt om ursäkt, om ni vill så ska ja lägga in den lite senare under dagen Lovar!
Puss <333 /M


Bild från igår när ja och Lina var på solariumet    Love cola<3



Kommentarer
L I S A M A R K L U N D säger:

SVAR: Okej, jag ska typ gå ut och fota lite. Hihi Händer ikväll då? Ska du se körslaget? ;)



kan du SNÄLLA söta rösta på mig så jag får fara till blogawards? :> Klicka bara på länken :*

http://www.tv4.se/1.1173520?i=155

2009-10-03 | 14:32:33
Bloggadress: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback