Godmorgon

Godmorgon =)
Vaknade för typ en timme sen, sov länge imorse :s
Ja som tänkte vakna tidigt så ja kan packa och allt i lung och ro, men så blev de ikke

Igår hade ja och Simon en jätte mysig dag tillsammans
Vi var i luleå hela dagen sen monterade vi ihop hans nya säng (tog en bild men som vanligt så funkar det ju inte så den kommer senare)
Sen kolla vi tv hela kvällen och åt ostpågar och chips med dip till :)

Idag ska ja ju fara till pappa, tåget går typ halv 6 som ja sa tidigare
Så idag består dagen av att packa kläder och liknade
Typ alltid när ja packar tar ja med mig för mkt, och idag har ja bara min lilla axelrems väska
Så får se hur det går
Det mesta som tar plats är alla min hårprodukter och liknade

Bloggningen kommer nog att sjukna när ja är borta, men på söndag är ja tillbaka igen med kanske lite bilder om det går att ladda upp när ja kommer hem :)
Nu ska ja göra lite lunch eller duscha
Puss <333 /M xoxo

P.S Simon har namnsdag idag :) Grattis till dig gubben <3 och alla andra som okå heter de :)




Kommentarer
SANNASANNASANNA säger:

Hej tjejen! :)

Allt bra? :)



KRAM

2009-10-28 | 13:07:29
Bloggadress: http://sannaakarin.blogg.se/
carroo säger:

mm jag tror jag tar och gör det :)!

2009-10-28 | 13:09:08
Bloggadress: http://bulleen.blogg.se/
Sofie säger:

svar: okej, härligt att höra. händer för roligt idag då? =)

2009-10-28 | 13:34:35
Bloggadress: http://sufiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback