Du är min andra del fast den bättre halvan<3

Hej läsare =)
Var ju hos Simon som ja skrev tidigare, sen kring 7 tiden gick vi till mig
Imorn ska ja, brorsan och mamma och fira en släkting som har fyllt år nyligt
Simon jobbar imorn så ja träffar han kanske på kvällen <3
Vill vara med han så mkt som möjligt nu innan ja åker till min pappa i vännäs
Ja åker dit på onsdag och kommer hem på söndag
Nu sitter ja och kollar tv :)
Ska nog snart lägga mig i sängen och se film innan ja ska sova :)
Imorn måste ja nog ställa klockan så att den ringer typ 11 så ja hinner duscha innan vi ska på ¨kalas¨
Ha en bra kväll
Puss <333 /M xoxo


Kommentarer
carroo säger:

ja det är bra vad ska du göra i dag då?:)

2009-10-25 | 15:43:09
Bloggadress: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback