Söndag

Gomorron :)

Vaknade kring 10 imorse :p

Förlåt att ja inte skrev igår men så här såg dagen ut
Lördag:
Mötte Lina i stan kring 12 tiden, gick och solade :)
Vi skulle hämta ut min mobil men de var inte öppet så vi ska göra de på måndag.
Efter de så gick vi till stan kolla marknaden lite, fanns inge kul, så vi gick till linas mammas jobb och satt där och fixade håret lite :p
Hon jobbar ibland på Åsa & Marie :)
Kring 3 skulle hon hem så ja gick också hem då.
När ja kom hem så fixade ja mig och åt lite sen gick ja till stan och mötte Simon för vi skulle på bio ;)
Efter bion gick ja hem, han följde mig till dörren tacktack<3
När ja kom upp så la ja mig i soffan och såg melodifestivalen, efter de så såg ja Wallander.
Såg bara lite för ja har redan sett den.
Sen såg ja film och somna :p haha

Det var min lördag :)
Idag vet ja inte än vad jag ska göra, får se
Har börjat må lite bättre i magen :)
Men ja kanske skriver ikv om ja gjorde nåt idag
PUSSISAR<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback