<3

Utan dig, är ja inget,
Du är den som får mig känna vinden
Skulle inte klara mig utan dig,
Mitt liv är uppbyggt av den kärlek du ger mig

Du ger mig luft, du får mig andas
Du är den som får mig på jorden stanna

Jag har känt glädje, ja har känt tårar
Men det ja känner nu är något som ja provar
Den första gången och ja vet att det är bra
För detta är en stark känsla, kommer alltid stanna kvar,

Du ger mig hopp, du får mig att må bra
Ja jag har känt den känslan för men inte som idag,
Du är speciel, inte som dom andra
För du tog bort depressionen och du hindra mig från att falla

Ja skulle göra vad som helst för dig,
För ja vet att du skulle göra vad som helst för mig,
Så därför passar vi ihop och de ska alltid vara vi,
Tsm delar vi allt och skapar våran egna framtid,
Du och ja, inget kan skilja på oss,
Och att det alltid ska vara så är en självklarhet förstås

Inget kan ändra det ja känner för dig
Ja kommer göra allt så att du stannar hos mig!!

<333333333333333333333333333333

Kommentarer
simon lundstig säger:

du o ja <3

2009-03-19 | 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback