Haha ;p

Helloys igen haha ;p
Kom från lina nyss, vi gjorde inte så mkt såg på tv.
Men när vi skulle till lina så hittade jag inte min nyckel men ja tänkte inte mer på de för ja behövde inte låsa för brorsan var hemma.
Men efter ett tag så ringde ja mamma på jobbet och frågade om hon hade sett den, men det hade hon inte.
Så hon ville att jag skulle fara hem och leta efter den.
Då var klockan typ 7. så vi gick till bussen då men när vi hade kommit ditt så kom vi på att det inte går nån buss 7.
Men vi väntade där till halv 8 för vi orkade inte gå tillbaka till hon.
Bussen skulle ha kommit klockan 19.39 men den var typ 19.46 så vi började gå till hon igen.
Och när vi hade gått över vägen så kom den, men vi gick till hon och väntade på 8 bussen.
Så när klockan blev typ 8 så gick vi till bussen igen, men då kom vi på att det inte kommer nån 8 heller.
Så vi väntade till halv 9 bussen och den kom äntligen.
När ja kom hem så letade ja efter den men då sa brorsan att mamma hade ringt och sagt att hon hade tagit fel nyckel när hon åkte till jobbet, haha ja trodde att hon typ skulle döda mig om ja hade tappat den :D

Men nu ska jag gå och duscha och sen se på tv
Pwusskramis ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback